ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Céges adatok:

SZÖGKER Kft.

1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.


Adószám: 10635531–2–43
Bankszámla: 10403363 – 00027861 – 00000000 (K & H Bank Zrt.)
Cégjegyzékszám: 01–09–160725
Budapesti Cégbíróság által bejegyzett


A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
A webáruházunkban a minimális vásárlási érték bruttó 5.000 Ft, ennél kisebb megrendelést csak személyes átvétellel, üzletünkben, a pultoknál tudunk teljesíteni.
Kérjük vásárláskor, ezt vegye figyelembe. Az árak a készlet erejéig érvényesek.


A készletinformációk nem a pillanatnyi állapotot mutatják, hanem minden éjszaka frissülnek.
Figyelembe kell venni, hogy az aznap történt változások csak másnap reggel válnak láthatóvá. 
A készülékek szállítási terjedelme eltérhet a honlapunkon feltüntetett képeken szereplő tartozékoktól, kérjük minden esetben olvassák el a leírás részben szereplő szállítási terjedelemre vonatkozó részt, amennyiben bármely adat nem egyértelmű úgy kérjük forduljanak hozzánk bővebb információért! 




Rendelését leadhatja az alábbi módokon:


  • +36 1 421-4444 – Telefon Pesterzsébet
  • webáruházunkban (akár regisztráció nélkül)
  • e-mailben a szogker@szogker.hu címen

FIGYELEM!

Szállítási költség: 40.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes. 10kg-ig 2.500 Ft/csomag, 10,1kg és 30kg között 3.500 Ft/csomag (Magyarország területén).
Kivételt képeznek ez alól a 30kg-ot meghaladó vagy a terjedelmes termékek, melyre kérje egyedi árajánlatunkat!
A szállítást az MPL és a GLS futárszolgálat végzi. Lehetőség van GLS csomagpontra, automatába rendelni, melynek ára 1.900 Ft/csomag 20kg-ig.
Automatában a csomag maximális mérete 42cm * 51cm * 39cm lehet.


A webáruházunkban rendelt terméket bruttó 5.000 Ft felett 1-3 napon belül szállítjuk. Bruttó 5.000 Ft- nál kisebb megrendelést csak személyes átvétellel, üzletünkben, a pultoknál tudunk teljesíteni.
Bruttó 400 Ft feletti sorérték esetében rendszerünk nem számít fel csomagolási-díjat.
Minden esetben e-mail- ben vagy telefonon egyeztetünk a szállítás idejéről és a fizetendő végösszegről, melyet utánvételes vásárlás esetén a futár részére kell átadni.


A terméket telefonos egyeztetés után személyesen is át lehet venni üzleteinkben.




Bemutatkozás:


A SZÖGKER Kft. kéziszerszámok, kisgépek, kötőelemek és karbantartással kapcsolatos anyagok széles választékával foglalkozik kiskereskedelmi vonalon. Cégünk 1986–ban alakult és teljesen magyar tulajdon.


 

Fő termékcsoportjaink:
  • Elektromos kézi szerszámok és tartozékaik
  • Építőipari gépek, berendezések
  • Áramfejlesztők, szivattyúk, kompresszorok
  • Hegesztőgépek, segédanyagok
  • Magasnyomású mosó- és takarítógépek
  • Láncfűrészek, fűnyírók, bozótvágók
  • Kötőelemek, rögzítés technika
  • Kézi szerszámok
  • Munkavédelmi eszközök
  • Tömítőanyagok, purhabok, ragasztók
  • Vágó-, tisztító korongok, gyémánttárcsák
  • Zár, lakat, vasalat, szegáruk
  • Fúrószárak, BIT-ek, menetkészítő szerszámok
  • Bútorvasalat, fogantyú
  • Emeléstechnikai alkatrészek
  • Kerekek, görgők
  • Csiszolóanyagok
     

Cégünk kizárólag csak új készülékeket értékesít és hivatalos márkaképviseleten keresztül szerzi be termékeit. Minden termékünk rendelkezik garanciával, viszont ennek időtartama termékenként változó lehet.




Rendelés


Rendelését leadhatja a fentebb megadott elérhetőségek (telefon, email, webáruház) bármelyikén.


Válassza ki a kívánt termékeket, rakja ezeket a kosárba, amennyiben szükséges változtassa meg a mennyiségüket, adja meg a rendelési felületen kért pár adatot és kattintson a megrendelés megerősítésére. Bruttó 5.000 Ft-nál kisebb megrendelését csak személyes átvétellel, üzletünkben, a pultoknál tudunk teljesíteni. Bruttó 400 forint feletti sorérték esetén rendszerünk nem számít fel csomagolási-díjat. Megrendelésekor lehetősége van a rendelt mennyiség megváltoztatására, így kis értékű kötőelemek rendelésekor is tud olyan mennyiséget rendelni, amivel elkerülhető a csomagolási-díj.


Kollégáink minden esetben megpróbálják felvenni Önökkel a kapcsolatot a megrendeléssel kapcsolatban (maximum 1-2 napon belül, de az esetek többségében 72 órán belül)




Vásárlástól való elállás 


A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes átvétel, illetve a futárszolgálattal történő szállítás esetén is gyakorolható. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a lentebb megadott adatok között feltüntetett postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.


 

Vásárlástól való elállási szándékát az alábbi elérhetőségeinken közölheti:

Posta: 1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.


Személyesen:
1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 7:30-17:00
Szombat: 8:00-13:00
Vasárnap: zárva



A SZÖGKER Kft kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Amennyiben a termék szakszerű kipróbálásán kívül egyéb sérülés keletkezett, úgy értékcsökkenést számolunk fel, mellyel csökken a termékért visszafizetett összeg. A terméket éppen csak annyira lehet használni, ami a termék tudásának kipróbálásának tekinthető. (pl.: fél ház lebontása után vésőkalapácsot nem áll módunkban visszavásárolni.)
Hiányosan visszaszállított termék esetén a hiányzó tételeket pótoljuk a gyártó által megadott listaáron, melyet levonunk a visszafizetendő összegből és kiszámlázzunk a vásárlónak.


A vásárlót terhelik az elállás miatt az árut visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a SZÖGKER Kft nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a kézbesítés során jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól.


Az elállási jog gyakorlása szaküzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével, az üzletünkbe történő visszajuttatással. Az Ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.


Átvevőpontjaink:
1202 Budapest, Jókai Mór u. 82.
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 7:30-17:00
Szombat: 8:00-13:00
Vasárnap: zárva

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.


Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:
  • olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza
  • a jogszabályok által meghatározott további esetekben.
  • A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.  



Szállítási és fizetési feltételek


Szállítási módok:
  • Házhozszállítás: Házhozszállítás: Minden munkanapon a raktárkészleten lévő termékekre 16 óráig leadott megrendelést a következő munkanapon házhoz szállítjuk. Termékeinket bruttó 5.000 Ft feletti rendelési érték esetén szállítjuk házhoz az egész ország területén. Bruttó 5.000 Ft érték alatt megrendelést csak személyes átvétellel, üzletünkben, a pultoknál tudunk teljesíteni. Szállítási díj: 40.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, 10kg-ig 2.500 Ft/csomag, 10,1kg és 30kg között 3.500 Ft (Magyarország területén). GLS Csomagpont esetén 1.900 Ft/csomag 20kg-ig.
    Kivételt képeznek ez alól a 30kg-ot meghaladó vagy a terjedelmes termékek, melyre kérje egyedi árajánlatunkat!
  • Személyes átvétel üzletünkben (üzleteink elérhetőségét az "Üzleteink/kapcsolat" menüpontban találja)
    Minden munkanapon a raktárkészleten lévő termékekre 16 óráig leadott 5.000 Ft értéket meghaladó megrendelést a következő munkanapon házhoz szállítjuk. Kiszállítást az MPL és a GLS futárszolgálat végzi, amely munkanapokon 8 és 18 óra között szállít. Lehetőség van GLS csomagpontra, automatába rendelni. Automatában a csomag maximális mérete 42cm * 51cm * 39cm lehet. Bruttó 400 forint feletti sorérték esetén rendszerünk nem számít fel csomagolási-díjat. Megrendelésekor lehetősége van a rendelt mennyiség megváltoztatására, így kis értékű kötőelemek rendelésekor is tud olyan mennyiséget rendelni, amivel elkerülhető a csomagolási-díj.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot, vagy a probléma megoldása érdekében hívják a vevőszolgálatot. Telefon: +36 1 421-4444


Fontos tudnivaló, hogy a házhozszállítás azt jelenti, hogy a kézbesítő cég vagy kollegánk a megrendelt készüléket a megadott címre szállítja és ott átadja a megrendelőnek, vagy megbízottjának, a szállítási díjban nincs benne a készülékek emeletre történő feljuttatása.




Fizetési módok:


  • Készpénz: Üzletünkben készpénzzel való fizetés lehetséges
  • Bankkártyával üzletünkben és a futárnál, az áru átvételekor egyaránt fizethet
  • Utánvétes fizetés:  az áru átvételekor készpénzben, a futárnak kell átadni az összeget.
  • Előre utalás: Előre utalással tudjuk utalásos fizetési igényüket teljesíteni. (Amint megérkezik számlánkra az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben.)



Jótállás, szavatosság, szerviz:


Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.


A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A 72 órán belüli meghibásodás esetén a csere terméket a gyártó biztosítja - nem a kereskedő - így a szakszervizből visszaérkezett szakvélemény után, ha a hiba gyártási eredetű, akkor az új terméket a gyártó leszállítja a kereskedőhöz, aki csak ezután tudja átadni a vásárlónak.


A gyártó által kibocsátott garanciajegyen feltüntetett lista szerinti szakszervizekben lehet leadni a készüléket javításra. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.


A jogszabály értelmében 10kg önsúlyú termék esetén a kereskedő köteles gondoskodni a hibás termék elszállításáról és annak költsége is őt terheli.


Azon termékek esetén, amelyek a fent említett 10kg önsúlyt nem érik el, az ügyfelet terheli a szállítás kötelezettsége. Ettől eltérő is lehet a szervizbe szállítás bizonyos termékeknél. Ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.


Természetesen amennyiben vásárlónk igényli, szerződött futár partnerünk kedvezményes áron kínál lehetőséget a készülék szervizbe juttatására.


Amennyiben a termék garanciális hibában szenved, mind a bevizsgálás díját, illetve a garanciális probléma elhárításának költségét cégünk vállalja.


Abban az esetben, ha a készülék hibája nem garanciális jellegű, tehát nem rendeltetésszerű használatból, fizikai sérülésből, a szükséges karbantartás elmulasztásából, illetve a vásárlóra terhelt bármiféle kötelezettség elmulasztásából ered, a felmerült költségek (szállítási, bevizsgálási, javítási díj) az ügyfelet terhelik.


A beérkezést követően munkatársunk továbbítja a készüléket bevizsgálásra a szakszervizbe.


Látható, egyértelmű sérülés esetén kollégánk megtagadhatja a termék átvételét és jogosult a garancia megvonására.


Ha a szakszerviz állapítja meg az árucikk nem garanciális hibáját, abban az esetben kollégánk tájékoztatja tisztelt vásárlót a javítás várható költségéről és annak időtartamáról.


Az ügyfél köteles megfizetni a cégünk által megelőlegezett szállítási költséget illetve bevizsgálási díjat, amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készülék hibája nem garanciális eredetű problémára vezethető vissza. A költség megtérítéséig cégünk visszatarthatja az árut, azt nem költeles visszaszolgáltatni a vásárlónak.


Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a szervizzel kapcsolatos ügyintézés folyamatának meggyorsítása érdekében minden esetben előzetesen vegyék fel a kapcsolatot munkatársunkkal.




Adatvédelem:


A SZÖGKER Kft kijelenti, hogy a weboldalon regisztrált személyek adatait nem adja ki harmadik fél részére. Csak saját marketing feladatokra használhatja fel, valamint a rendelés lebonyolításához. A regisztráció során a regisztráló automatikusan belekerül a hírlevél rendszerünkbe, amelyről egy e-mail vagy telefonos kérés után azonnal lekerülhet. A teljes adatvédelmi politikánkat itt olvashatja. A SZÖGKER KFT. rendelkezik 2018.05.25-től (új) Adatvédelmi Szabályzattal. A szabályzat leírja, hogy az ügyfél adatokat - köztük a webáruházas megrendelők adatait - jogos érdekeken alapuló adatkezelési típusként kell nyilvántartani. Az igényérvényesítés érdekében adataikat kezeljük. A szavatosság lejárta után Ügyfeleink kérhetik az adatkezelés megszüntetését.


Budapest, 2024.03.04.